Cook it! / My eco - half / Today I love

Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς καφέ;/ Quit coffee


Έχετε σκεφτεί ποτέ να κόψετε τον καφέ και να βρείτε ένα πιο υγιεινό υποκατάστατο για καθημερινή ενέργεια;

Πράγματι ο καφές είναι εθιστικός για το σώμα μας και μαζί με το τσιγάρο, είναι μια απο τις «κακές» συνήθειες για τον οργανισμό μας. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι προκαλεί η καφεΐνη στο σώμα μας; Υποκινεί την παραγωγή αδρεναλίνης και μας γεμίζει με ενέργεια για μια μικρή περίοδο διότι αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και τα επίπεδα ζακχάρου στο αίμα. Αυτό όμως δεν είναι τόσο καλό όσο ακούγεται. Σύμφωνα με την ιατρική, το σώμα μας απελευθερώνει φυσικά αδρεναλίνη σε περιπτώσεις έντονου άγχους. Έτσι, όταν πίνουμε καφέ το σώμα μας θεωρεί οτι βρίσκεται σε μια κατάσταση άγχους και προσπαθεί να το καταπολεμίσει!

Τα συμπτώματα της έλειψης 1,2,3 ποτηριών καφέ προκαλούν πονοκεφάλους και αίσθημα κόπωσης και υπνηλίας. Μπορούμε όμως όλα αυτά να τα αποφύγουμε γιατί 1ον στην πραγματικότητα ο καφές δεν μας χρειάζεται και 2ον υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για να ξυπνήσουμε ευχάριστα και να αρχίσουμε τη μέρα μας γεμάτοι ενέργεια!

Αν θέλετε να κόψετε την καφεΐνη μια για πάντα και να υιοθετήσετε πιο υγιείς συνήθειες, διαβάστε τι μπορείτε να κάνετε στην καθημερινότητά σας:

A young women drinking a cup of coffee outside

1. Κρύο ντουζ/ Take a cold shower

Είναι μια συνταγή που έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα, ξυπνάτε αμέσως! Αντί να πλένετε μόνο το πρόσωπό σας το πρωί, βάλτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα ένα 5′ ντούζ μόλις ξυπνήσετε! Αρχικά, χρησιμοποιείστε ζεστό νερό και στη συνέχεια μειώστε σταδιακά τη θερμοκρασία του. Όταν το νερό κρυώσει αρχίστε απο τα πόδια και τα χέρια του δεξιού μέρους του σώματος και μετά συνεχίστε το ντουζ με κρύο νερό και στο υπόλοιπο σώμα. Αν θέλετε επαναλάβετε την ίδια διαδικασία απο την αρχή.

Τα αποτελέσματα για το σώμα μας είναι ευεργετικά, καθώς ενισχύεται αμέσως η κυκλοφορία του αίματος και δυναμώνει το ανοσοποιητικό μας σύστημα!

2. Αιθέρια έλαια/ Essential oils

Τα θεραπευτικά αιθέρια έλαια είναι ευεργετικά για την υγεία μας και μπορούν να μας δώσουν ενέργεια όταν τα εισπνέουμε! Πως μπορεί να γίνει αυτό;

  • Κρατήστε ένα μπουκαλάκι με αιθέριο έλαιο λεμονιού κάτω απο τη μύτη σας και κάντε μερικές εισπνοές

  • Χύστε μερικές σταγόνες ελαίου μέντας στις παλάμες σας, κλείστε τις και εισπνεύστε βαθιά

  • Κάντε μασαζ στο λαιμό με έλαιο μέντας και θα αισθανθείτε αναζωογονημένοι

3. Πρωινοί χυμοί και πολύ νερό/ Drink the right thing

Όσοι δεν πίνουν καφέ το πρωί, έχουν βρεί το μυστικό συστατικό που τους δίνει ενέργεια και αυτό είναι οι φρέσκοι χυμοί! Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε για τον οργανισμό μας είναι να πίνουμε ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνάμε, για να απαλλάσουμε τον οργανισμό μας απο τις τοξίνες. Μια φέτα φρέσκο λεμόνι μας αναζωογονεί και μας τονώνει!

Για πρωινό, στίψτε μερικά πορτοκάλια ή φτιάξτε ένα φρέσκο χυμό φρούτων που θα σας κρατήσει ζωηρούς μέχρι το μεσημέρι! Κάποιες φορές μπορείτε να αντικαταστήσετε το χυμό με πράσινο τσάι πλούσι σε αντιοξειδωτικά. Μια ενεργειακή μπάρα με ξηρούς καρπούς είναι ότι πρέπει για τη διάρκεια της δουλειάς και φυσικά μην ξεχνάτε μέσα στη μέρα να καταναλώνετε πολύ νερό για ενυδάτωση!

4. Πολλά μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας/ Several small meals throughout the day

Οι μεγάλες ποσότητες φαγητού προκαλούν χαλάρωση και αυτό συμβαίνει γιατί το σώμα μας στέλνει περισσότερο αίμα στο στομάχι για την πέψη και έτσι λιγότερο οξυγόνο φτάνει στον εγκέφαλο. Για αυτό και για άλλους λόγους, οι γιατροί συνιστούν να κρατάμε το στομάχι μας απασχολημένο με μικρά γεύματα 4-5 φορές την ημέρα. Έτσι το σώμα μας έχει συνεχή τροφοδοσία ενέργειας και το μυαλό μας λειτουργεί χωρίς να κουράζεται.

5. Άσκηση/ Stay active

Η άσκηση μπορεί μερικές φορές να μας φαίνεται βαρετή το πρωί αλλά κρατάει το σώμα μας σε φόρμα και εγρήγορση! Έτσι, μια καλή ιδέα μόλις ξυπνήσετε είναι να αφιερώσετε λίγα λεπτά σε μερικές ασκήσεις σωματικού βάρους (καλλισθενική γυναστική), δηλαδή κινήσεις κάμψης, τεντώματος, συστροφής, άλματα, έλξεις και βυθίσεις. Η πρωινή γυμναστική θα βελτιώσει τη φυσική σας κατάσταση, θα ενδυναμώσει τις μυικές ομάδες και θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια για την υπόλοιπη ημέρα.

Aktiv in den Tag starten

5. Ολοκληρωμένος ύπνος/ Proper sleep

Για το τέλος αφήσαμε το πιο σημαντικό! Ο σωστός και συνεχόμενος ύπνος (8 ώρες) το βράδυ είναι απαραίτητος για την ξεκούραση του σώματος και του μυαλού. Αν ξυπνάτε κουρασμένοι τότε συχνά φταίει ο ύπνος, αν είναι διακοπτόμενος, αν είναι λίγος, αν δεν είναι ήρεμος. Αφιερώστε λοιπόν χρόνο στο να κοιμάστε σωστά!

Τι περιμένετε λοιπόν; Φτιάξτε το πρόγραμμά σας απο τη Δευτέρα και γεμίστε ενέργεια θωρακίζοντας ταυτόχρονα και τον οργανισμό σας!

Απολαύστε τον καφέ σας όταν πραγματικά χρειάζεται, γιατί ότι γίνεται συνήθεια παύει να είναι απόλαυση. S.

Source: www.runtastic.com

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.